Högtalarkris!!!!


För lat för att ta en ny bild och det här var den bästa bilden jag hittade på datorn av - den nu enda fungerande - högtalaren

Okej!!! Nu är det värre än någonsin. Förut slutade den högra högtalaren fungera om man höjde och båda började spraka om man sänkte. Häromdagen gick Josh Radin - Winter igång och efter ett tag tyckte jag att den lät lite annorlunda. "Är den acapella?" tänkte jag. Jaa... det var inge instrument med! "Har den varit så hela tiden?". Nää... jag trodde inte det. Jag kollade om jag kanske hade två versioner av den. Nää... Sedan struntade jag i det men så gick den igång nu igen och jag kom fram till att det brukar vara så att ena hörluren spelade vissa instrument och andra hörluren spelade resten i min iPod (RIP). Det är en fin låt med väldigt lite instrument så jag tänkte att någon högtalare hade lagt av och att den i sin tur hade tagit hand om HELA musikförsörjningen till låten. HUR RÄTT hade inte jag? Inte nog med att den högra högtalaren hotar med att lägga av när som helst... nu har den vänstra högtalaren kastat in handduken totalt..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0