Home made sushi





'
Ååååååh!!! Jag har så HIMLA ont i magen!!!

Kommentarer
Postat av: Tias

Hemgjord mat är så himla bra. Själv åt jag något djävla skit till fryst lasagne i dag till lunch - värsta katastrofen! Har skrivit ett långt inlägg i min blogg om all skitmat som vi får i oss.



Bilderna lockar verkligen - det ser väldigt gott ut. Skulle gärna ha velat smaka på de godbitarna. Är det svårt att få det bra?

2009-01-24 @ 23:33:53
URL: http://www.2tusen9.blogspot.com
Postat av: Tias

Åhh ... självklart ska de göras ihop med någon annan, att stå själv kanske inte är det roligaste. Men jag har kanske en dejt på gång fram över. Vi ska fika första gången, sedan kanske jag kan föreslå att vi ska göra sushi ihop - vi gillar ju mat bägge två.



Har länkat till detta inlägg så att alla kan se hur gott det ser ut.

2009-01-24 @ 23:47:13
URL: http://www.2tusen9.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0