Jag dog nästan!!!!



Tinka - Mmmm ärtor says:
jag tittade på den och så kom det en snutt med en konstig katt och nästa snutt var en gubbe som lade huvudet skitkonstigt på sned och gå freakade jag ut och skrek och ropade på mamma
hahahhahahha
och så skulle jag hitta den på youtube för att skicka till yrsa och så råkade jag pausa precis på den gubben med huvudet på sne och jag bara skrek och tryckte överallt på skärmen

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:
hahahahhahaaahha

Tinka - Mmmm ärtor says:
och så reste jag mig upp och sprang till mamma och skrek "mamma!!! svara jag måste veta att du är där!!!"
hahahha
det är fan det sjukaste som har hänt på länge
hahahha

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:
hahahahahha åååh ja döör hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0