Jag och Jocke har alltid så meningsfulla diskussioner

Jocke said:
ät inte grädde då

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! said:

lätt för dig att säga!!

Jocke said:

haha ja visst är det
se så var en duktig liten flicka och gå på toaletten så det går över

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! said:

haha
min magont kommer aldrig ut ur någon kroppshåla på något otrevligt sätt

Jocke said:

otrevligt?

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! said:
ja
rinnandes >_<

Jocke says:

äsch kroppen gör det den ska när den ska och det ska den göra

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

urk
haha!
jag ska duscha
känner mig smutsig >_<

Jocke says:

jo du luktar lite illa

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:
ja, som du
:@

Jocke says:

nä jag har redan duschat
:P

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

ja, en smärre förbättring
nu luktar du inte som femtiomiljarder dynghögar... bara som en... grattis ^^

Jocke says:
oj :| och du klarar att vara i samma rum som jag? fan vad folk måste tycka om mig ändå

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

det finns människor som försörjer sig på att sälja näsklämmor till folk pga dig
de går efter dig med små lådor

Jocke says:
varför ser inte jag när folk har näsklämmorna på sig?

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

de är specialförstärkta näsklämmor med stålhetta
därför de måste opereras in
men likt en p-stav byts de ut ibland

Jocke says:

oj så folk går igenom en permanent operation som gör att de blir av med sitt luktsinne som utgör 70% av smaksinnet bara för att vara med mig :D

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:
efter ett tag äts stålplätteringen upp av den otroligt trätande doften av din hårbotten så den måste bytas ut
ja, jo... jag antar att det är uppoffringen man får göra

Jocke says:

nice :)
jag tål iaf din stank
utan närklämmor
*näs

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

mm
det är en del av min charm

Jocke says:

^o)

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

din stank är bara en del av din dna-kod

Jocke says:

bara?
då kan jag ju sluta duscha :)

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

mja
fast varje dag utsöndras 6,79 liter vätska som omger din kropp som en slags hud-hinna
den måste du ändå tvätta bort varje dag
den utgör ungefär 30% av stanken

Jocke says:

men den skyddar mig från ondska ju

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

resten är ångor och hormoner
den skyddar dig från fysisk närhet >_<

Jocke says:

samma sak? eller?

Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

ja jo
det har du la rätt i!
NU ska jag sova

Jocke says:

jaha...
men...
god...
natt...


Tinka - Jag åt  grädde och har såååååååååååå ont i magen!!!!!! says:

sov gott och kom ihåg att hyvla av stinkbölden från din stortå... den behöver snart en extra sko
natt natt.... DÅ kram på dig DÅ!!!

Jocke says:
öh
kram om det ska va så nödvändigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0