Jävla ost och jävla clementin

Sitter här på rasten och äter clementin. Fatta att man kan få tre kärnor i en enda liiiiten  klyfta. För små är de... det vill jag lova.

Men iaf... ost!!

Jag sitter i kassan med en kund som hade köpt lite varor.. inte så många. Iaf så kommer jag fram till en ost. Det är en prästost 31% från Arla. Jag drar den men ingenting händer. Streckkoden är borta! Jag frågar kunden om hon vet vad den kostade. Som nästan alla andra kunder skakar hon på huvudet. Jag slår 852 (packad ost) på telefonen. Ingen svarar. Jag slår 852 igen. Ingen svarar. Jag slår 351 (ostdisken) ingen svarar. Jag slår 816 (jouren) det är upptaget :| Jag slår 852 igen och så igen och så svarar någon. Han har fått hoppa in i kassan :S Jag slår 816 två gånger, upptaget, upptaget. Jag slår 892 (kassakontoret) och frågar om hon kan hjälpa mig. Hon frågar om jag har slagit 850. Jag svarar nej, lägger på och ringer 850 (fan vet var)...? Han sitter OCKSÅ i kassan. Jag börjar bli desperat kunden har fått vänta ett tag nu. Hennes kille står och väntar med en färdigpackad kasse. Jag ringer 892 (kassakontoret) igen och säger att alla är upptagna. Hon säger att hon får komma... ett ögonblick bara.

Men FATTA vad svårt det ska vara ibland :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0