Jenny var inget stöd idag :'(

Tinka - Flyttstädning at full speed says:
och nu känns det jättebra =)

Jenny || -10 freakin' kg sen boaten!!!!!! says:
toppen :D

Tinka - Flyttstädning at full speed says:
yep!
förutom att jag typ fick slaganfall när jag skulle dra ut alla saker från galgarna i min garderob nyss dårå
:P

Jenny || -10 freakin' kg sen boaten!!!!!! says:
hahahahah

Tinka - Flyttstädning at full speed says:
alltså jag har seriösa problem med galgar som ingen annan verkar ha!?

Jenny || -10 freakin' kg sen boaten!!!!!! says:
haha jaa det tro jag också!!!

Tinka - Flyttstädning at full speed says:
HAHA!
det var nu som du skulle skriva "nejdå, alla tycker som du gör!"

Kommentarer
Postat av: yrsa

Har försökt få tag på dig men det verkar helt omöjligt! Tänkte kolla om du behöver någon hjälp med flytten. kram

2009-01-29 @ 16:30:29
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0