Och mycket har hänt


Nu är jag hemma igen och allt och inget har hänt. Jag hetsåt idag. =/ Nästförsta gången på länge (första ggn var igår - tisdags - eftermiddag). Iaf så åt jag 5 skålar med hemmagjord müsli och efteråt fick jag himla bråttom. Jag sprang hela vägen - nästan - till tåget. Det är ca 30 minuter normal promenadtakt. Iaf sprang jag på ca 10 min och när jag var framme var jag såååååååå redo att kräkas. Efter 1 minut på tåget känner jag för att kräkas på några fjårtisar, gör inte det och hoppar av vid Södertälje hamn - 5 minuter efter start - och springer på tåget som ska tillbaka till Tälje. Jag smsar Tove och säger att jag inte ska till drinkprovningen. Vill bara spy, är varm som ett as och vill dö. Tove och Johan ringer en varsin gång men jag vill inte öppna munnen i rädsla för att spy rakt i luren. Jag smsar båda.

Några sms till Tove senare kommer tåget till Södertälje... igen... Bussen brukar alltid vara snäll mot försenade tåg (tåget var alltså försenat) men inte idag inte. Inte när jag kände att jag ville spy spy spy!!!! Nä jag hann se rumpan på bussen och det var det... Så fick jag vänta på fyllebänken på station.

Jag tog nästa buss 751an 17:31 och åkte hemåt. När jag kom fram kände jag att jag mådde bra igen och hoppade på 751an mot stan (Södertälje c). Och så pratade jag lur med Johan och Tove blev smsad om att jag kom iaf!

Nu orkar jag inte skriva mer om vad som hände ikväll för jag vill sova!

PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0