Pust


Nu är jag 4 flyttkartonger rikare

Kommentarer
Postat av: nayomi

ojoj grattis ;P

2009-01-19 @ 14:18:42
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: Elie

Hejsan! Vill du ha en ny snygg bloggdesign? Jag gör snygga bloggdesigner i photoshop till ett mycket billigt pris. Jag erbjuder även hjälp så att du kan tjäna mycket pengar på ditt bloggande!



Jag har tre olika prisgrupper:



100:- header & meny (snyggt gjort i photoshop)med lite personliga effekter i menyn och i bloggen.



150:- allt ovan plus att du tjänar pengar på din blogg i form av annonser, och sen gör jag massa snygga effekter i bloggen, denna design är den som är lyxigast!



Jag har detta som UF företag och jag har webbdesigner lektioner, så jag garanterar snygga designer!Jag har så här låga priser för jag vill att ALLA ska kunna ha råd att få en snygg blogg eftersom desingen är A & O i bloggande.



Kram/elie.

2009-01-19 @ 14:18:47
URL: http://stylebyemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0