Vad jag behöver fixa - fort - innan flytten - snart

Jag flyttar ju om mindre än en månad! Då ska jag ha fixat
- Bredbandsbolag
- Elbolag
- Hemförsäkring

Och typ hundra saker till! Hjälp!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Men nu sitter jag här - 10 minuter kvar på lunchen - och är helt darrig och skakig i hela kroppen. Fatta att JAG ska flytta. Nu är det JAG JAG JAG som flyttar. SJÄLV! Till en alldeles egen lägenhet där jag bara behöver bry mig om mig själv och mitt skräp! Jag tror jag skakar sönder snart. AAAAH! Vill inte gå ner i kassan och sätta mig nu ju!! Nu vill jag bara iväg. KANSKE UT I AFFÄREN OCH BARA SKRIKA PERUKEN AV NÅN KÄRRINGTANT!!! Eller jag vet inte.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAAAAAA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH nästa gång jag kommer hem har du FLYTTAT!!!!!!!! AAAAAAH vad roligt!!!!!!!!!! Jag ska våldgästa dig HELA TIDEN :D:D:D:D:D ;););););) PUSS! Det kommer bli så bra så bra så bra! Älskar dig!

2009-01-04 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0