Henom dansade en sommar

I förrgår spelade jag och David Vem vill bli miljonär ur en bok som David har.



Jag läste frågan om vilket år filmen Hon dansade en sommar kom ut. Svaret var 1951. Jag hade inte tidigare hört talas om filmen...

Igår satte jag igång ettan en stund efter kl 14. Hon dansade en sommar gick igång på Matiné...



Senare igår var jag och David och storhandlade på Willys. Då såg jag ännu en sak i tidningshyllan... en viss bekant titel på en Rocky-tidning...



Vid det här laget började det bli lite läskigt... men nu kom jag på ännu en sak!!

Imorse kollade jag på morgonsoffan (eller vad det heter) på fyran. Då läser  en bokkritiker upp olika bitar ur den nya Rockyboken. Det var iofs inte ett lika stort sammanträffande... men jag får se om det fortsätter det här....

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah, det är så läskigt när sånadär saker händer! Fast väldigt coolt också ^^

2009-07-24 @ 18:52:11
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0