Jävla skit

Åh, idag är jag på ett jävla skithumör. Så jävla sur.... så jääääääääääävla irriterad!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter här och allt känns så jävla hopplöst... meningslöst... JAG känns meningslös... Jag har ingen som HELST lust att åka till jobbet nu... särskilt inte ute i det här stormvädret! Jag vill bara bort... NU! BORT BORT BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan inte lita på någonting... kan aldrig slappna av... aldrig känna mig lugn och nöjd. Aldrig... aldrig... aldrig...

Nu ska jag gå........... jag hoppas på en hetsig och stressig kväll... och som det är kvällen innan midsommarafton så lär det bli så! Hetsen i butiken kommer förhoppningsvis ersätta hetsen i mig själv-

.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0