Firmafest på golden hits

Nu har jag jobbart klart och sitter väl mest och maler tills firmafesten börjar. Drar vid 17:45... så det är ett tag kvar. Som tur är har jag en bok - Shantaram av Gregory David Roberts - som jag tycker om mer och mer!! I början var det lite tvångsläsning men nu börjar jag hitta en mening i boken. Det är en sann berättelse om en förrymd Australiensk fånge som är på fri fot i Indien! Om du funderar på att läsa - ha tålamod! Det är värt det. Det är en HELT ny syn på livet genom ögonen på Indiens befolkning!!! Jag skulle nog aldrig kunna åka till Indien pga obehagliga totala kulturFRONTALkrockar mellan mig och Indiens befolkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0