Inte riktigt min dag...

När jag kom ut från lagret från första rasten så blev jag nästan träffad av lagerdörren som helt omotiverat fälldes ner när jag gick under den... det brukar den aldrig göra. Sedan missbedömde jag avståndet till de stora plastskivorna - som det står kakburkar på - och gick in i den med armen och skar mig. När jag sedan skulle in på lagret upptäckte jag att jag inte hade nåt passerkort... VAD ÄR GREJEN!

Passerkortet hittade jag sedan, porten träffade mig ju inte ändå och jacket i armen är bara ännu ett jack... så rätt bra tycker jag att jag har klarat mig ändå! ^^ Nu sitter jag och tuggar tuggummi på sista rasten och 2000 slutar jag. Då ska jag hem och vända uppochned på lgh!!  PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0