JAG FÅR PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Snart börjar jag fan gråta! Allt går emot mig!!! ALLTSÅ DET ÄR SANSLÖST!!!! Har suttit och kollat på BOLLIBOMBA hela kvällen för att alla andra kanaler (förutom svt1, svt2, svt24 och barnkanalen) har slutat fungera.

Jag skulle prova nu att koppla in antennsladden i gamla jacket för att se om det funkade då... men det gjorde det inte. Sedan skulle jag koppla tillbaks den men då hamnade den snett på någe vis så att det blev sprakigt på TVn. Då skulle jag dra ut den igen men den satt jättehårt... och så åker bara sladden och gummit ut... inte metallgrejen på sladden alltså... nä för den sitter kvar........................................ i jacket............................

Så nu har jag inte ens svt och ingen antennsladd. Och imorgon bitti kommer telgebostäder och installerar klart stadsnätet. Jag får panik... de kommer undra vad fan jag har hållt på med efter som det pissiga eluttaget bredvid har kommit loss totalt från väggen också!!! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0