Platt fall


En av de livsallvarliga skadorna som det dödliga fallet orsakade

Jag gick mot stan nyligen för att handla mjölk och kanel på ICA. Så gick det ett lustigt kraftpaket framför mig... eller inte kraftpaket... nu ljuger jag   totalt. En riktig tvärlögn!!! Han verkade tvärtemot ha väldigt svårt att gå normalt och benen verkade inte alls sitta ihop med kroppen!!

Benen var smala och korta och överkroppen var riktigt, ritktigt, riktigt STOR och hans huvud var som en stor potatis på sin kulle av svällande cellulitmassa! Han stapplade fram i total otakt och flåsade. När jag gick förbi honom fick han en utomordentlig andnöd och gick fortare - flämtande och flåsande med oregelbundna spasmiska grymtningar.

Jag gick fortare och när jag kom fram till rödljuset var en bil på väg men jag bestämde mig för att springa över iaf. Det är ett kort övergångställe och jag missade att se efter trottoarkanten när den kom och föll RAKT FRAM. I med knän och händer och armbågar!!


Om jag skulle dött så skulle polisen ha ritat det såhär

Iaf så reste jag mig sakta upp efter chocken att ha fallit för första ggn på säkert ett år iaf! Bakom mig kommer grymtningarna närmre och så hör jag "RAMLA' KÄRRINGEN!!!???" skrikandes efter mig om och om igen. "HAR HON SVÅRT ATT STÅ!!!???" hör jag. Jag stapplar upp och hastar in på ICA!!

Nu är armbågen på jackan sönder och alla mina kläder + väska ser ut som en jävla sandlåda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0