Snålhet = dumhet


Idag stänger jag... själv! Det är helt sjukt. 3 kvällar har jag lärt mig och nu ska jag göra allt själv. Med tanke på hur mycket folk det var igår är jag lite orolig för idag. Ledningen tänker inte riktigt när de planerar hur mycket kassapersonal som ska finnas och när de ska finnas tillgängliga. 2 pers skulle hem och 3 pers skulle på rast klockan 16 (rusningstid) igår. Men det var INGEN som skulle börja då och bara 2 skulle komma tillbaka från raster vid 16 och en av dem skulle bara byta av en kille som jag hade lånat in från golvet. Ja, igår var galet. Ledningen förstår inte stressen som kassaledarna får utsättas för bara för att de vill spara in på lönerna. Dessutom blir de andra avdelningarna lidande eftersom vi måste låna in folk från golvet för att täppa till luckorna i kassan.... då hamnar ju de efter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0