Somnade 6 eller nåt inatt

Strax innan åtta började grannarna BORRA!!! BORRRRRRRRRRRRRADE gjorde de verkligen också!! Så sov väl nån timme eller nåt. Nu har jag paus från kassaledandet... VILKET ÄR SKÖNT! Jag är helt hoppig i magen och snurrig i huvudet! Nu är det 10 min kvar, sedan ska jag ner igen... Ooooowwww! JUSTE! Skulle prata med Ståhle om lönen också ja! Får ringa Karin och kolla om det är okej att hon tar över telefonen ett litet tag till! Ooooooh!

Såg barnhemmet igår... den var okej. Sedan såg vi Moulin rouge också. David var över igen. Det är helt underbart att kunna bjuda hem folk hur man än vill! En sådan frihetskänsla.  Så såg vi nån asskum film som hette "virgins" eller nåt som handlade om unga nunnor som hånglade och hade sex med några killar. Vi såg typ inget av den filmen... den sög hahaha! Fast vi var ju tvungna att "se" hela ändå för nu hade David ändå hyrt den!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå Moulin Rouge,,det var längesen...

2009-03-16 @ 18:27:52
URL: http://whatitfeelslikeforagirl.blogg.se/
Postat av: Okänd

ooooh myyyy goooood Katinka

2009-03-17 @ 13:27:16
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0