Ta tag i det!!!!

Nu sitter jag med färg i håret och förbereder mig på att röja. De senaste dagarna har varit kaos i vad en ordnad vardag heter!! Det står saker överallt och ingenstans. När håret är klart ska jag ta en ordentlig dusch, krypa i nåt mysigt och diska och städa. Iofs är det inte så mycket att städa... men ingenting står där det ska!

Sedan måste jag iväg till Telgebostäder och lämna mina nycklar. De ska göra klart stadsnätet imorgon... undrar då vad de tänker när de upptäcker att jag har förstört ett eluttag... :S Hoppas de kanske fixar det... Jag ska nog hålla mig borta medan de är här! Undrar när de drar! De börjar 09:30 iaf! Jag får väl hålla mig borta så länge jag kan. Ska vara på jobbet 06:45 till 12:00 iaf... efter det får jag väl hålla mig ur vägen ett tag. De kom till mig typ först av alla förra ggn... kanske har jag den turen igen!?

10 min kvar på håret nu! Ska svara på ett sms ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0