Jag har ätit för mycket igen och mamma är mammig

сατ says:
du får tänka på att du ha lilla barnet Katinka inne i dig, som du ska ta hand om

Tinka says:

men åh

сατ says:
åh?

Tinka says:
ja åh!

сατ says:

vad var det som var åh?

Tinka says:
hahaha
du borde väl veta vid det här laget att snack om det lilla barnet inte funkar på mig
jag skiter i det lilla barnet för jag tror inte på det lilla barnet

сατ says:
hahaha.. har jag sagt sånt förut
ok

Tinka says:

jaaa
hahaha

сατ says:
ojdå
kommer jag inte ihåg
så du SKITER i det lilla barnet?! stackar det :)

Tinka says:

du har väl sagt allt sånt där liknande vid flera tillfällen
haha

сατ says:
haha

Tinka says:
men jag har inget litet barn i mig

сατ says:
nähä

Tinka says:
enda ggn man har det så är man gravid elled har en cysta

сατ says:
okejrå
haha

Tinka says:
och det har inte jag

сατ says:
haha
ok
du är katinka, helt enkelt
du, mitt älskade barn :)

Tinka says:

haha
tror du seriöst på ett inre barn? och isf hur?

сατ says:
bara att man har en del i sig som är barn, att man liksom har en del som är liten, fast man blir äldre

Tinka says:
jag tror bara att man har olika egenskaper och vissa av de egenskaperna räknar vi människor som barnsliga egenskaper

сατ says:
ja så är det nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0