O'boy, vilket vackert väder (8)

Idag är det fint fint fint. Sommarklänning på! (se nedan)



Idag är picnick och/eller cosmonova på agendan! Men först ska jag alldeles strax iväg till plantagen.

Igår när jag kom hem så stod - ännu en gång - en rätt stor samling möbler och andra grejer utanför min port. Jag är 90% säker på att det kommer från lägenheten som brann. Iaf så var det en sak som fångade mitt ögas uppmärksamhet...



... en HERRBETJÄNT!!! Oj oj oooj! En sådan ville jag ju ha. Så den smugglade jag in i lgh. Synd bara på metalldelarna... och hjulen ska jag nog operera bort.... kanske går det med metallen också!? Nemen den var lite fult gammalt charmig! Den fick följa med mig in i duschen igår kväll!



Åh, ska bli så skööööönt med vackert väder!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0