Rårakor


Jag funderade vad jag skulle äta för någonting. Först tänkte jag att jag skulle göra wok med ris... men så övertalade jag mig själv att vara duktig pga följande:

Jag får nu (det jag har koll på) magknip och uppblåst mage av:

- Ris (inte alltid magknip men alltid uppblåst mage)
- Vete
- Mjölk
- Frukt (AJ så ont jag får. VARJE gång. Frukt är nog värst faktiskt =S)

Så jag gjorde rårakor. SHIT vad gott det var!!! SÅÅÅÅ gott!!!! Så värmde jag fläskfilébitar som jag hade i frysen till och åt med oliver och färska champinjoner. Sjukt nog åt jag det med sötsur sås och det funkade riktigt bra. Jag menar, visst skulle man kunnat äta det med mer passande saker men man tar det man har.. och ASGOTT var det!! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0