Rundtur hos pappa.... nästan

FREDAG


Sängen jag sov i
Jag i sängen :P trött efter tågresorna


Sedan satt jag och pappa och läste bok respektive tidning och drack vitt respektive kaffe (jag är personen bakom vinglaset med boken)

LÖRDAG


Lör blev det schlager efter lite klänningshopping och lunchande på stan. Fan vad kassa vi var!

SÖNDAG


Framsidan ut mot gatan


Baksidan. Älskar verkligen bordet. Är så fint!


På bordet - som förresten är en del av en gammal symaskin - står en liten örtträdgård i terracotta


Sedan åkte vi ner till hamnen. Det du ser är Lone, pappa och så kallbadhuset.








Så gick vi in i fästningen lite också ^_^ Så häftigt egentligen!



Sedan gick vi till Kallbadhuset för att ta en fika. SÅ JÄVLA HÄRLIGT VÄDER! Satt i linne ju och vattnet var vackert!!!





Senare samma dag åkte jag hem vid 19:34 från Varberg station.


Hahahahhaha!!! Att smygfota är underbart roligt!!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh där vid det där kallbadhuset har jag också varit ju! :)

2009-05-21 @ 21:58:17
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0