VAD I HELVETE SKA DET HÄR FÖRESTÄLLA!!!!!!!!!!???????


Är det här vårat bidrag till eurovision!? Detta är första ggn jag ser det och... JA JÄVLAR! Jag vet inte om det kanske  inte är meningen att man inte ska höra vad hon sjunger (ja, jag fattar att hon sjunger på franska, men ska det låta som att hon sjunger "gfebrsingwrbgwiorgnwognrw" då med!!???), att verserna är i en alldeles för låg tonart för henne att kunna sjunga, att det låter som ett bidrag från baltikum ett riktigt dåligt år eller att det ser ut som hon ser i kors i början... eller kanske att dansarna creeps me out - men seriöst! Det är det värsta bidraget jag har sett på länge. Ja HERRE GUD!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0