Lite smärta i botten så går hjärnan runt och runt... (8)


Okej... oookej, det kanske inte går över av sig själv. Att inte kunna svälja utan att ana världens undergång bakom hörnet - eller iaf MIN undergång - börjar kännas mer och mer skrämmande. Har kollat Gunnels - min tandläkare - nummer. Så ska la ringa och försöka boka en akut tandläkartid till imorgon och slita ut den här jääävla tanden om det går... och om jag har råd. För fan det smakar blod i munnen och det gör ont så jag mår illa....

Men nu ska jag strax till jobbet. Bussen går vid 6. Ser INTE fram emot att genomlida dagen. Vet inte HUR jag ska klara av att äta idag seriöst. Jag har iaf fixat med mig en ALLDELES för matig kycklingsoppa som matlåda.... Kanske silar av all mat och dricker det med sugrör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0