Mouth close up


Såhär otroligt torra läppar får man av att inte kunna stänga munnen

Najs bild - jag vet. Iaf. Se tilll vänster hur mycket mer svullet det är än på höger sida. Så var är visdomstanden? Just det... den syns inte för den är helt begravd för tillfället.

Fick en akuttid utanför min tandläkares arbetstid - Gud bevare. Ilade dit i Lena Wandells bil från jobbet. Hon undersökte. Tog en bild. Skrev ett recept på penicillin och skickade en remiss till käkkliniken i Huddinge för en operation på några tusen som jag inte har råd med.

Idag har jag LIDIT. Det är så svullet så om jag biter ihop så mycket det går är det 0,5 cm kvar tills tänderna rör vid varandra. Jag gjorde två mackor till frukost på jobbet och slängde dem när jag insåg att jag inte kunde tugga alls länge... därmed blev det juice till frukost.

Lunch var kycklingsoppa med spaghetti i. Jag lyckades äta en 5e-dels skål på 30 minuter genom att skjuta kycklingen åt sidan och mosa pastan i gomen i små doser. När jag kom hem efter tandläkaren fick jag äntligen äta ordentligt... aprikoskräm med mjölk :P

Vid åtta tänkte jag äta yoghurt och 22 tar jag första penicillintabletten.

YES!!! Det är GULD

Kommentarer
Postat av: Berglund

dax för mig att ta med mig en tång? ^^

2009-11-19 @ 21:08:11
Postat av: Tove

Stackare!

2009-11-19 @ 21:57:41
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0