Vad gjorde jag för ett år sedan (ca)?


26e november 2008 var jag med Jenny i Sthlm och shoppade. Jag hade svårt att hitta min storlek


24e november 2007 åkte jag och Johan på låtsasinflyttningsfest i Årsta hos Anna K. Man ser ut så när man kommer från Södertälje


25e november 2006 hade jag näspiercing. Den helvetes jävla piercingen alltså


20e december 2005 byggde jag med lego. Kolla in Darth Vader på taket med gruvhackan


24e december 2004 firade jag jul hos mormor och morfar. YEAH grandpah


1a december 2003 bodde jag hemma :|. HERREGUD!!! Hur fult kan man ha det i ett rum... kaktusmarodören... det dröjde tills jag upptäckte att man MÅSTE inte spara på ALLT


Kommentarer
Postat av: Berglund

hahahaha alltså, det måste vara en av de fulaste bilderna på mig :D

2009-12-01 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0