Paparazzi oktober - kronologisk ordning


Värdsholmskatten - Gästhamnen, Södertälje


Höstlöven börjar falla -  Södertälje kanal


Bullbak med mamma på kanelbullens dag - Värdsholmsgatan, Södertälje


Halvvägs igenom på skulpturkursen - Kungstensgatan, Stockholm


Jag och Jenny på IKEA. Jenny ska flytta men allt på kärran är mitt. Jenny köpte ett skohorn - IKEA, Kungens Kurva


Jag busar med David och känner lite hjärta - Davids place, Södertälje


Jag plockar kastanjer i besatthet - Hemma efter promenad


Jag och Janette upptäcker världens minsta flygplan - Storgatan, Södertälje


Hälsar på Janette och får en snyting - Fornhöjden, Södertälje


G.I Joe dumpad. Expressens stora nyhet - Gästhamnens sopstation, Södertälje


Stearinet svämmar över - Värdsholmsgatan, Södertälje


Är tacksam över kärleken i höstmörkret - Bellevuegatan, Södertälje


Min älskling åker västerut för vintern - ICA Kvantum, Kungens Kurva


Mamma och jag på supergod kinabuffé - Asia Roxy, Nygatan, Södertälje


Mystisk flotte i kanalen mitt i natten - Maren, Södertälje


Kille Faksmile - Akademibokhandeln, Södertälje


Mystisk barfota man i kylig oktobernatt - Flemmingsberg station


David i framtiden - Värdsholmen, Södertälje


Gotländsk fullgubbe som försäkrade mig om att gud älskar mig - Pendeltåg Södertälje C mot Stockholm Märsta


Full/bakis 16åring som vaknade strax innan Östertälje och satte igång
La Isla Bonita med Madonna på mobilen och diggade fett najs. Jag skrattade inombords tills insidan storknade, oväntad utveckling - Pendeltåg Flemmingsberg mot Södertälje C.


Karin försöker desperat gömma min godispåse - ICA Kvantum, Kungens Kurva


Den sämsta barnvagnsparkeringen jag någonsin sett, en tant kom nästan inte av med sin rolator - Älvsjö mot Södertälje c


Sist men inte minst min älskling som är lite sjuk och just nu ligger i sängen, han hälsar - Värdsholmsgatan, Södertälje

Kommentarer
Postat av: Berglund

imponerande bild-serie :D

2009-10-25 @ 12:16:59
Postat av: David

Roliga bilder, och några snygga. Framförallt dom tre (!) på mig...

2009-10-25 @ 12:24:53
Postat av: yrsa

Roligt med en massa bilder och så måste vi ju ses snart. Uppdatera oss lite? puss kram / kusin

2009-10-25 @ 19:14:38
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0