Problem med hålet - dagens paralell

Jag och förmiddagskassaledaren igår stod vid kassaskåpet. Hon, My ca 40 år, skulle låsa upp det men lyckades inte få in nyckeln ordentligt. Hon är en relativt ny kassaledare så jag sa följande:

"Ibland går det inte för mig heller! Det brukar vara problem med att få in den ordentligt... för mig iaf...".

I samma andetag som jag avslutar meningen inser jag vad jag har sagt och jag tittar på My som ser på mig en millisekund och sedan börjar gapskratta. Det dröjer bara en halv sekund så gapskrattar jag också. Hur RÄTT kan det vara liksom!!?


Kommentarer
Postat av: Berglund

hahahahaha :D

2009-09-27 @ 12:43:58
Postat av: Jenny

Åååh haha underbart:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0