Specialdag idag


Idag ska jag och David fira att vi blev ts. Jag vet inte vad vi ska göra men det här smset fick jag igår:

Hej. Nu är morgondagens program spikat hehe. Jag hämtar dig vid 12. Klä dig riktigt varmt, men fint och mkt anständigt :)
SL-kort kan behövas, men pengarna lämnas hemma! Sen på kvällen ska jag träna, och efteråt tänkte jag kma ti dig. Då har inte jag något planerat längre. Ja förutom en liten sak.
Kyssar

Jag har ingen aning men när jag vaknade imorse tänkte jag att vi kanske ska åka nånstans med sufletten nedfälld!?

Iaf... vi får se. Nu ska jag göra iordning mig och sedan ner på stan till kl 12 och göra lite hemliga saker!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh hoppas ni får det riktigt mysigt!!! Ni är så fina ts!!!

Postat av: Berglund

vad gjorde ni då? :)

2009-09-17 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0