kräkas/gå till jobbet

Jag gick och lade mig klockan 22 igår. Jag tror jag sov någonstans mellan 01:50 och 02:20. Resten av tiden har jag legat och mått illa. Från 03:00 ca till när jag gick upp för tio minuter sedan har jag funderat på hur jag ska göra. Jag åker till jobbet. Spyr förhoppningsvis inte på bussen. Gör mitt bästa. Öppnar kassorna. Kanske redovisar t.o.m. Säger att Karin får göra resten och åker hem. Detta förutsatt att Karin faktiskt är på jobbet idag.

Jag vet inte... jag vill helst dö. Nu kör vi

Kommentarer
Postat av: Markalida

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-10-11 @ 10:27:02
URL: http://markalida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0