Nu har jag sovit


Och jag är helt slut. Drömde att min fru(?) hela tiden dumpade vårt nyfödda barn i en papperskorg. Duns lät det hela tiden. Sedan vaknade vid 02:45 av att en man vrålade här utanför (i verkligheten). Han vrålade helt sjukt. "Uuuuurghruwaaaaaaaaaaaa!!!!!" Jag trodde han hade blivit knivhuggen eller nåt och höll på att dö.

Efter två vrål hör jag ett fönster öppnas och någon granne frågar (lite "lätt" irriterat): "Har du problem eller?". Vrålapan svarar: "Nä?", som om att vråla sådär mitt i natten är det mest naturliga som finns. Sedan säger de nå mer som jag inte hör. Mitt hjärta dunkar på högvarv efter fejkmordet och jag somnar inte förrän långt efter tre.

Kommentarer
Postat av: Berglund

hahaha, jag vill oxå ha det som du tar för att få dina härliga drömmar! :D skönt att du oxå har lite folk utanför ditt fönster på nätterna! :P

2010-08-07 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0