On the go - with the pukes

Min kropp är inte så himla finstämd. Jag förstår inte hur mycket jag anstränger mig undermedvetet när jag mår bra. För när jag mår dåligt är det som att någon sitter med en joystick någonstans och bara jävlas.

Har varit duktig. Tandtråd. Tandborste. Tungskrapa. Tvätta ansikte. Sedan kom vi till sminket.
* Mascara på morgonrocken - check
* Mascara på kinden - check
* Mascara på ögat - check
* Mascara på spegeln - check
* Mascara på näsan - check

Vem som nu styr mig - SLUTA UPP MED DET!!! Du styr dåligt.

Klockan 4 imorse gick jag upp och tog alla tabletter jag kunde komma på som var bra för magen.
* Ipren 1 st
* Alvedon 1 st
* Samarin 1 st
* Maskrostabletter 2 st
* Laktostabletter (!) 2 st

Nu ska jag gå till bussen. Önska mig lycka till. Dubbla plastpåsar som försäkring. Hoppas det är lite sommarlovstomt på bussen om jag spyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0