Råkade somna




Efter många försök att faktiskt få med mig också i bilden fick någon annan hantera kameran. Då kom jag med!

Igår var vi några på kvantum som var ute och röjde på Sommar på Kungsholmen. Blev lurad att en drink kostade 30 kr. En tequelashot kostade ju 90 spänn :|

På tåget hem somnade jag och vaknade upp på väg tillbaka i Södertälje hamn. Där träffade jag en fransk hjärtläkare. Jag visade honom till hans hotell och berättade lite om svenskar. "Vi kan vara lite svåra!". Sedan gick jag hem, duschade och sov!

Nu ska jag till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, den har jag oxå gjort, fast jag vaknade inte föränn tåget hade åkt tillbaka till Flemingsberg. Det var ljust ute och jag var så förvirrad att jag var tvungen att åka en station till för att förstå att tåget numera gick i fel riktning. :D

Kunde du inte frågat hjärtläkaren om dina hjärtproblem? Kanske han var en bra en...

2010-08-30 @ 11:24:07
Postat av: Ida

För övrigt- Katinka- så är jag väldigt nyfiken på hur det går med dina plant-projekt? Alla äppelträd och annat som du fixade med tidigare i år?! Bilder?! =) kram

2010-08-30 @ 15:40:06
Postat av: Katinka

Hahaha. Själv har man åkt hela vägen tillbaka till Stockholm södra... Det var vintern, jag hade under sömnen hunnit bli bakis och jag frös som en tok. 30 minuter till nästa tåg.



Nästa soliga dag ska jag försöka komma ihåg att ta kort på min fönsterskog! kram kram

2010-08-30 @ 18:13:30
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0