Jag sitter här och är grinig

Ibland får jag bara så infernaliskt dåligt humör. Jag är hemma hos David och borde äta lunch. Då ville jag gå hem för att äta. Mestadels för att David inte har grönsaker hemma för det känns drygt att äta den enda näringsrika måltiden på dagen utan grönsaker. Typ fiskpinnar och pulvermos PUNKT. Och så åker man till jobbet och äter mackor eller yoghurt. Vilken näriongsbomb och min mage totalprotesterar.

Jag är snart helt pank och det är tre veckor kvar till lön så enda utvägen känns som att gå hem och äta den skitmaten jag har hemma med en välgörande tomat. Av detta bryter jag typ ihop och tårarna kommer vad jag än säger till mig själv. Jag undrar egentligen vad jag känner så för... Vad är grunderna?? Det är svårt att rycka upp sig när det inte funkar.

Nu ska jag fortsätta försöka rycka upp mig. Det är jävla tur att jag har världens bästa kille här att stötta mig i mitt irrationella  beteende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0