På promenad... genom stan (8)

Tog en tvåtimmars promenad igår mellan 22 och 00. Det blev en riktigt skön promenad - iaf fram till att jag messade mina fingrar stelfrusna med Johan! Men då hade jag bara 20 min hem.


Strålkastarna vid kyrkan skapar en underlig och mysig stämning


Isflaken har frusit fast :P


Var man än går i Tälje riskerar man att bli genomborrad av en sådan här


Besökte den felvända heilugglan för att se om den hade skonats från snön - jag undrar vad det är meningen att den ska göra!


Detta är den SJUKASTE bilden på länge. Det snöade små flingor och de glittrade i ljuset av en gatulykta. Men tar man kort på det med blixt så blir det en stjärnhimmel med något slags sjukt rymdfenomen-supernova-whatever-grej

Kommentarer
Postat av: Johan

:)

är allt fotat med din mobilkamera oxå? :)

2010-02-10 @ 12:41:10
Postat av: Katinka

Yes wey! Snyggt värre :P

2010-02-10 @ 18:23:30
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0