... and the snow "must" go on?

Åh, se det snöar utomhus. VARFÖÖÖÖR!!!? Bussen ska gå 20:28 men jag slår vad om att den blir sen och då missar jag mitt tåg och får vänta en halvtimme. Imorgon blir det Tottoträff. Det ska bli mysigt. Sedan får man se om det blir lite matshopping med mamma. Yoghurt och kålrot bla.

Jag fick en liten freakout-kollaps-eller-nånting-imorse. David var så bra och nu mår jag bättre och känner mig bättre än på mycket länge. Jag är den bästa tjejen som finns faktiskt. Iaf som sitter i den här stolen som jag sitter i just nu :P Fantastiskt också att den bästa tjejen som finns är ts med den bästa killen som finns!!! Snacka om att beröva mänskligheten på de bästa av det bästa.

Men nu när jag är mätt på självgodhet är det dags att gå!! Bussen "går" om 5 minuter (ett dygn) så det är dags att skaka rumpa och glida isbana. PUSSS!!!

PS: Är inte det här typ det positivaste och mest själviska jag sagt på år!?

Kommentarer
Postat av: yrsa

med all rätt också, bästa bästa du!

2010-01-04 @ 19:23:39
URL: http://ycha.blogg.se/
Postat av: Tove

:( så blev det ingen Tottoträff! Blä för min hälsa!

2010-01-04 @ 20:00:17
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0