Att vara fucking vuxen


Jag är nu något som man kallar vuxen (nästan). Men nu undrar jag - vad gör man när man är vuxen??

När man var liten byggde man med lego, lekte med gosedjur och klättrade på stenar som man kallade berg. Men vad gör man nu?

Jag vill spela tennis! Jag vill ha en tennisbana!! Jag vill ha en målar/skulpturstudio och inspiration och passa papper, målarfärg, penslar, pennor, lera, gips och VITA VÄGGAR att kladda på!!

Jag vill bli miljonär för att våga bli det jag vill.

Jag vill veta vad jag vill bli!

Jag vill vara friiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

JIIIHA! Jag är bäst ingen protest!!

Kommentarer
Postat av: yrsa

jag håller med dig! slå mig en pling när du kommer på hur man gör. Jag vill ha ett stort fint hus, eller en lägenhet. Ett stort mysigt kök där man kan bjuda alla nära och kära på stora middagar. en stor härlig trädgård med pool och soldäck där man kan ha grillkvällar. En massa resor utomlands för att upptäcka världen och så en massa målarfärg, och en massa dukar att kladda på. Det skulle vara något och man skulle ju vara någon.

2010-01-27 @ 19:13:14
URL: http://ycha.blogg.se/
Postat av: Berglund

inte illa kladdat på bilen ;)

2010-01-27 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0