Hund i långkalsonger


Jag gick och lade mig medan första tvätten snurrade runt. David ringde mig mitt i en dröm - en stor rottweiler hade fastnat med huvudet i mina långkalsonger i tvättstugan (i drömmen alltså).

Nu är iaf tvätten klar och sovandet är färdigt. Skönt! Så har jag dammsugit och bäddat om! Härligt!! Ska ut och luncha med David om ett par timmar, sedan är måndagen fri.

Var ju på käkkliniken i torsdags. De tog några röntgenbilder på visdomstanden och jag fick lite information om ingreppet. Undersökningen gick på 810 kr... och då återstår operationen. Allt om allt kommer det kosta runt 4500 kr. GULP!!! Detta för EN ENDASTE liten tand.

Dessutom ligger tandroten tydligen mot en nerv i käken också så det finns en chans på tvåhundra att jag får en permanens bedövad fläck över käken om tandroten kommer åt nerven när de drar ut den. Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0