Standup på O'learys




Efter jobb och självscanningskurs blev jag skjutsad av lilla söta My till Tälje och gick till O'learys. STANDUP!

Väl där lämnade jag mina väskor att passas av Linda (tjejen bredvid mig på bilden) och gick på toa. Vid toaletterna blev jag lite osäker och frågade en man, som passerade, om det var delad toalett eller om tjejtoalett fanns någon annan stans. Konversationen följde ungefär såhär:

Man - Vet du vad? Jag tycker du ska gå där om du vill!?
Jag - Men gud! Tycker du det?
Man - Ja, det tycker jag verkligen
Jag - Men gud vad gullig du är! Då tror jag att jag ska göra det!
Man - Ja, gör det! Jag hejar på dig!
Jag - Tack!

Jag gick på toa och när jag kom ut stod han utanför

Man - Allt gick ju jättebra så stod jag kvar här helt i onödan för din skull!
Jag - Jaa, vad synd!
Man - Är du här med ett stort sällskap?
Jag - Njaaee... sådär åtta pers.
Man - Jaha, vad synd! Vi ska ha lite stand up här bredvid och jag tänkte bjuda in dig som min gäst.
Jag - Åh, vad synd. Men nästa gång då!
Man - Nästa gång

När stand upen började var jag den första han pekade ut och berättade att han hade försökt limma på! Detta var personen som jag först nu börjar känna igen:


Han var faktiskt GRRRYMT rolig!! Jag hade ställt in mig på att han skulle vara dålig för det sa Anna när han gick upp.

Kommentarer
Postat av: @nn@

NJa dålig dåligt sade mer han brukar väl komma fram till en de tycker vi inte om att lyssna på han helt ok men han va bra, men ja gillade David :)

2010-01-29 @ 11:00:43
Postat av: Berglund

hahaha fan vad kul grej att ha nån som vaktar utanför toan :P

2010-01-30 @ 00:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0