Detta kan inte vara sant!?


Min gamla       Min nya       Pappas gamla

Vad är detta!? Jag har massa samtal att ringa och allt går åt helvete!!

När jag har ringt så går det inte att trycka på något alls i typ 2 minuter.

"Vill du boka tid? Tryck ett...".
1

"Vill du prata med en distrikstsköterska? Tryck två.".
1........ 1... 11..111111111111111111111111!!!!

"... vill du tala med företagshälsan? Tryck 5..."
11111111111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Vänta kvar i luren så kopplas du till en sjuksyster.".

Vad är det för fel!? Är det Ericsson som är åt helvete eller skickar jag ut destruktiva hjärnvågor som får alla mobiler att vilja begå självmord.

1) När min mobil först gick sönder (efter ett halvår) - genom att man inte hörde den man pratar med - använde jag min gamla mobil som ersättare medan den nya lagades. Efter dryga två dagar gick den gamla mobilen sönder på exakt samma sätt.

2) När den nya mobilen gick sönder igen för ca 2 v sedan - displayen fucked up - använde jag den gamla igen som ersättare. Man kan prata i headset eller högtalartelefon. Men efter någon dag så gick den sönder igen på samma sätt igen. Displayen fucked up.

3) Pappa brevar över sin gamla Ericsson (uppmärksamma att båda mina också är Ericsson). Jag har nu använt den några dagar. Har varit så varsam med den att tom David kan vara stolt. Men vad händer!?

För jävla fucked up i helvete allting bara. Känner mig som någon amerikansk filmklysha.

WHYYYYYYYYYYYYYY!!!??? WHY is this allways happening to meeeeeeeeeeeeeeee!!!!??? Uööööööh!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0