För i helvete


Jag kommer ingen vart!

Komvux. Tuuut... tuut... tuuut. Kommer till någon SYOs telefonsvarare. Han kommer tillbaka om ett sekel typ.

Stockholms universitet. Pratar med växeln. Växeln kopplar vidare,  ingen svarar. Ringer växeln igen. Ber om direktnummer så jag kan ringa själv. Ringer numret, ingen svarar. Mobilen hakar upp sig (!!!) så jag kan inte lägga på. Jag hamnar hos växeln igen. Håller luren mot soffan tills växeltelefonisten - som jag redan har pratat med två gånger - lägger på.

Folkuniversitetet. Kommer fram fort. Frågar om franskan. Men jag har kommit till Jönköping. Södertäljes kansli har inte öppnat ännu, öppnar 2 aug. Tackar. Lägger på.

Nudå??? För i H-vete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0