Ass hug


När jag var nere på stan kom en tele2-försäljare fram till mig. Vi kan faktiskt t.o.m - utan dåligt samvete - kalla det en attack! Med långa, snabba steg kom han fram till mig och sa:
"HAR DU TELE2!!?"
"Det är bra tack!" sa jag
"HAR DU TELE2!!!?" sa han igen och blockerade min väg
"JAG HAR INTE TID!!" sa jag
När jag vill få någon att fatta vad jag säger så brukar jag lägga handen på personens axel - för då lyssnar de. Men den här snubben var så sjukt lång (fatta alltså att det är JAG som tycker han är sjukt lång) och dessutom vände han sig på ett konstigt sätt att jag missade hans axel och för ett minimalt ögonblick lade jag handen på hans rumpa. FÖRSTÅ!!! JAG MISSADE AXELN OCH TRÄFFADE RUMPAN!!! Då är man lång 

Kommentarer
Postat av: Berglund

hahaha assgrabber!

2010-06-24 @ 22:32:28
Postat av: Tele2

Hej Tinka,



Vi på Tele2 vill be om ursäkt om du kände dig attackerad av vår säljare. Vi vill endast ha säljare som är seriösa och professionella i sitt arbete hos oss.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-06-28 @ 07:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0