Asså det här med hår!!


Det är den där lilla nedstickande punkartjoffen i mitten av mitt hårfäste - ser du!? Det är den som förstör allt. Det är den som alltid ligger i ögonen! Jävla hår!

Sitter och funderar SERIÖST på lugg. Nu har jag väntat så himla länge på att luggen ska växa ut så funderar jag. VAD passar jag i. Det här med inte lugg känns inte bra just nu. Tänk om det är lugg jag borde ha. Tänk. Jag känner att jag har ju så hiiiiiiiiiiimla lågt hårfäste. Det ser bara inte bra ut. Kanske jag borde klippa lugg! Kanske!?

Verkar som att allt är dömt att misslyckas!! Min lugg VILL inte hänga vid sidan av ansiktet. Den vill hänga I ansiktet!!! Jag, med lågt hårfäste, ska tydligen ha snelugg och det är OMÖJLIGT för mig!!!!! Varför vill mitt hår så gärna ligga i pannan som en lugg men samtidigt se förjävligt ut när den gör det!?

Kuriosa: Damerna i 1400-talets Frankrike ville ha hög panna. Lågt hårfäste togs bort permanent med en blandning av myrägg, kvicksilver, safter av murgröna och vinäger.

Kanske nåt jag borde prova...?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hihi, du ser skum ut på bilden. Var drycken typ ISKALL eller sitter du på en mjukglass?

2010-06-18 @ 11:08:09
URL: http://www.vandringsman.blogspot.com/
Postat av: Berglund

hahahaha bästa kommentaren :D

en mjukglass i röven får alla att se ut sådär! :D

2010-06-18 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0