Inatt jag drömde någonting jag aldrig drömt förut


Jag drömde att jag var med i nåt slags bachelorprogram. Skillnaden var rätt liten... men rätt stor. Bachelorn var prins. Man skulle ha en jäääääääääääättefin och dyr klänning som man fick välja. Jag ska till jobbet om 14 min så jag hinner inte vara långrandig för jag måste klä på mig också.

Men iaf så gillade hovmarskalken inte mig och ordnade så att jag bara hann med halva min sminkning på den viktiga dagen då han skulle välja vem han skulle gifta sig med. Han valde ju självklart inte mig. Min kammardam och jag satt efteråt och var sura på hovmarskalken... skumt

(PS: vet att Gustav Vasa aldrig var prins)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0