Picknick med MaCa


Det började med shopping på Plantagen och Elgiganten i Moraberg. Sedan åkte vi hem till mamma och förberedde picknick - tunnbrörullar med rostbiff och diverse sallad. Vi blev så hungriga så vi satte oss på gräsmattan bakom höghuset på berget och käkade. Men det var inte mindre mysigt för det!



Jag ritar mamma



Mamma ritar mig

Sedan fick jag som ofta annars en utomordentlig idé - min favoritlek. Att vi skulle rita av varandra... utan att titta på pappret!!! =DDDD Jag gillar mina korvläppar på mammas första bild och mitt pannhorn på den andra. Men mest av allt gillar jag mammas kroknäsa på min bild nr 2!!!

Sedan kastade vi frisbee... eller mamma kastade frisbee... jag kastade bort frisbee. Utför berget flög den många gånger. En gång gled jag nästan av berget och en annan gång kastade jag frisbeen rakt i ett buskage med hallonplantor. Jag stal en kan man säga!


Hallonplanta

Kommentarer
Postat av: Cat

Haha.. jag skrattar när jag läser det här. Det var en fin dag och ett bra minne :) Kram



ps. Jag skrattar extra mycket när jag ser pricken vid ditt öra, när jag minns hur du försökte få mig att släppa pennan, så att det inte skulle gå igenom pappret och bli en svart prick på varenda papper i hela blocket.. haha.. ds.

2010-06-20 @ 12:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0