Heldag/kväll/natt i Tälje


Dagen inleddes med lite secondhandshopping med mamma och Jannike. Jag vet inte vem som målade päronet... men jag tror att Freud skulle haft ett och annat att säga till konstnären


Sedan planterades äntligen mina tomater om! De stagades och förbereddes för en (förhoppningsvis) frodig sommar


Sedan drack jag och Jenny en varsin drink som var sådär på Barolo. Sällskapet var iaf väldigt trevligt och finnarna vid bordet bredvid fotograferade oss av någon anledning


Sedan drog det vidare på avskedsfest för Hanson som flyttar till Gotland om en vecka. Trist det där! Men tyvärr tog jag bara en enda bild under kvällen... och här är den färdiga produkten (som inte riktigt framgår på blocket på väggen bakom kärleksakten vann lag Elefant - alltså mitt lag!!! 18 p mot 14 p)


Nope... hittade en bild som Jenny smsade över också! Spä ut galenskaperna med nåt sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0