jag är sådär helt slut i kroppen

Kroppen bara sitter helt död i stolen vid datorn på jobbet. Jag är nästan här. Kommer nog vakna (eller somna) på bussen- och tåget hem. Om 10 min ska jag ner och jobba, så tänkte bara snacka massa blaj här innan jag tar ett glas vatten och går ner till min kassa igen. Number 7 again. YESSSS!!! Sedan är det bara 2 h kvar.

Hemma väntar efterlängtad franskabok. Nylånad från bibblan. "Franska 2", det går fucking framåt utan lärare eller nåt. Jag håller bara tummarna för att jag får läsa franska steg 1-, 2- och 3 i vår. Snääääälla infocomp!

Gäspning nummer 2 385 670 slank precis ut nu. Blicken är lite suddig. Äppelskrott väntar att få slängas. Måste in i skåpet med matlådorna också... så att inte lokalvårdaren slänger den. Jag har blivit av med säkert 10 matlådor på det viset. Njapp. Dags för vatten, matlådor och kontroll av mobil. Sedan jobba järnet i 2 h, sedan HEEEEM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0