Thanks for the reminder!


Det här är nog tredje ggn jag blir påmind om den händelsen. Jag och några kompisar (däribland the reminder, Johan) satt på tåget på väg hem(?) från Sthlm och partykvällen. Jag var lätt berusad... och kände att det luktade banan i tågvagnen. Jag sa att det luktade så gott. Tror jag sa typ "ÅÅÅH! VAD GOTT MED BANAN!!!" eller nåt. Låter som något jag skulle säga. Så frågade kvinnan runt 25-30-årsåldern (hon spiknykter) om jag ville ha hennes halvätna banan. Och ja tack, det ville jag.

Rätta mig, Berglund, om jag minns fel.



Kommentarer
Postat av: Cat

Hahaha!!!

2010-11-17 @ 07:14:42
Postat av: Berglund

lätt berusad = minnes luckor :D



citat Katinka: "å vad det luktar banan!! jag vill så gärna ha banan nu" (högt så minst halva bussen hörde)

Äldre damen: "du kan få min, den såg inte så god ut ändå" (hon hade öppnat den å tagit 1 tugga)

Katinka:"åå tack så jätte jättemkt!" ...å nom nom nom...

sen somna du typ :D hahaha

2010-11-17 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0