Är det bara jag?


Är det bara jag som har magknip när jag går upp såhär tidigt?

Att gå upp klockan 05 och borsta tänderna innan man har ätit frukost känns alltid lite konstigt. Att göra någonting överhuvudtaget innan man har ätit frukost känns lite konstigt.

Om en kvart ska jag till jobbet och så ska jag jobba 3 timmar och SEDAN ska jag äta frukost. Vanligtvis går jag upp och har inom en kvart ätit upp min frukost. Sådana här dagar dröjer det 5 h till efter uppgång. Känns special!

Dessutom. När jag har sovit såhär så att jag måste vakna av väckarklocka så upptäcker jag vad jag gör när jag sover som djupast.  Jag har ofta ett rött märke under halsen av att jag har legat och tryckt handen emot när jag har sovit. Måste sluta med det. Ser ut som att jag har genomlevt ett strypförsök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0