April april


Vet inte vad man ska bli rädd för:
Att ungen längst ner är som kommen från en skräckfilm eller att kvinnans jättebomber hotar att explodera vilken sekund som helst!?


Mamma är ute med pojke. Pojke är ute med kanin. Kanin får otroligt skitiga öron.
<3 x 1 000 000

Hur gulligt?


Jag vet absolut inte varför. Men fick en stark känsla av att någon satt inne i skåpet när jag såg muggen stå där. Borde jag ha sett efter?


Kände mig rätt originell den dagen i skolan


Knark?


Fredagsmys!! <3



Sitter på mitt skåp på jobbet. Gemensam copyright: Katinka, Alex och Emelie.

Kommentarer
Postat av: David

Roliga bilder! :)

Däremot tycker jag hundägaren kunde tagit ner fötterna från sätet. Hur svårt ska det vara?



Jaja det kan ju itne du svara på darling

2011-04-13 @ 23:29:52
Postat av: Helli

haha pensionärsdavid är i farten nu igen ;)

2011-04-15 @ 16:54:41
Postat av: David

Helena, jag visste att det var du på bilden! Ligist!!



På tiden då jag var ung då kallade man sådana som dig för Värstingar!

2011-04-15 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0